«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҚСЫ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ

ПЕРЕКАТНОЕ АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ

КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА ПЕРЕКАТНОЕ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЖАКСЫНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

 


Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жанжалдарын шешу бойынша кеңестер

18.02.2020

"Әңгіме нәтижесінде не алғыңыз келеді деп ойлаңыз?

Ең алдымен, сіз проблемаларды шешуге".

В. А. Сухомлинский

 

Оқушылар арасындағы қақтығыстарды шешу жолдары:

1.Балалар көбінесе ересектердің көмегінсіз жанжалды жағдайды өз бетінше реттей алады. Егер мұғалім тарапынан араласу қажет болса, оны тыныш түрде жасау маңызды. Балаға қысым жасамай, көпшілік алдында кешірім сұрамай, ақылмен шектескен жөн. Егер оқушы осы міндетті шешу алгоритмін тапса жақсы. Конструктивтік жанжал баланың тәжірибе жинағына әлеуметтік дағдыларды қосады, олар құрбыларымен қарым-қатынас жасауға көмектеседі, мәселелерді шешуге үйретеді, оған ересек өмірде де пайдалы болады.

2.Бала жиі ұрысады және агрессияны көрсетеді, егер оның достары мен әуестіктері болмаса. Бұл жағдайда оқушының ата-анасымен сөйлесіп, баланың қызығушылығына сәйкес үйірмеге немесе спорттық секцияға жазуын ұсына отырып, жағдайды түзетуге болады. Жаңа сабақ қызықты және пайдалы уақытты, жаңа танысуларды сыйлауға уақыт қалдырмайды.

 

Оқушының ата-аналармен қақтығысты шешу жолдары:

1.Мектепте жанжалды жағдай туындаған кезде, оны сабырлы, нақты, бұрмалаусыз нәрселерге қарау маңызды. "Қиын" ата-анамен қақтығыстың шынайы себебін табу, екі жақтың әрекеттерінің дұрыстығын бағалау, жағымсыз сәттің конструктивті шешілуіне жол белгілеу оңайырақ.

2.Келісім жолындағы келесі кезең Тараптар тең болатын мұғалім мен ата-ананың ашық диалогы болады. Жағдайға жүргізілген талдау педагогқа ата-анаға мәселе туралы өз ойлары мен түсініктерін білдіруге, түсініктерін көрсетуге, жалпы мақсатын айқындауға, қалыптасқан жағдайдан шығу жолдарын бірге табуға көмектеседі.

3.Жанжалды шешкеннен кейін, дұрыс жасалмағаны және қызу сәт басталмауы үшін қалай әрекет ету керектігі туралы жасалған қорытындылар болашақта осындай жағдайлардың алдын алуға көмектеседі.

 

Мұғалім мен оқушының қақтығысын шешу:

1.Тітіркенгіштікке және дауысты жоғарылатуға табиғи реакция ұқсас әрекеттер болып табылады. Жоғары Тонда сөйлесудің салдары қақтығыстың шиеленісуі болады. Сондықтан мұғалім тарапынан дұрыс әрекет оқушының қарқынды реакциясына жауап ретінде тыныш, мейірімді, сенімді үн болады. Көп ұзамай бала педагогтың тыныштығын "жұқтырады".

2. Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог кезінде белгілі бір нәрселерді ескеру маңызды. Балаға не айта білу үшін оған алдын ала дайындалу керек. Тыныш үн және теріс эмоциялардың болмауы-жақсы нәтиже алу үшін қажет. Ал мұғалімдер жиі қолданатын командалық үн-ұмытып кету керек. Баланы тыңдау және есту керек. Жазалау қажет болған жағдайда, оны оқушының кемсітуін, оған қарым-қатынасын Өзгертуді болдырмайтындай етіп ойластыру керек.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 18.02.2020 19:42
Құрылған күні: 21.05.2020 09:35

Текст