«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Перекатное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа села Перекатное отдела образования по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш мектептегі сабақтарда жасанды интеллекті қолдану

18.11.2025

Заманауи технологиялар мектеп өміріне сенімді түрде енеді және жасанды интеллект еңкөрнектікөмекшілердіңбіріболыптабылады. Бұлалғашқымектепжасынанбастапоқуғадегенқызығушылықтысақтайотырып, әроқушығасабақтардыжарқын, серпіндіжәнетүсініктіетугекөмектеседі. Кішімектепоқушыларыәсіресевизуалдыжәнеойынформаттарынжақсыкөреді. Жасанды интеллект элементтері бар қосымшалар мен қызметтердауыстықкарталар, мультфильмдер, жұмбақтар, иллюстрацияларжәнешағынәңгімелержасауғамүмкіндікбереді. Бұләдеттегітапсырмалардықызықтыойынғаайналдырады, онда бала жайүйреніпқанақоймай, процескеқатысады.

Сабақтағыжағдайлардыңмысалдары:

📌 1. Орыс тілі сабағы                                                                                       Емле тақырыбын үйрену кезінде ЖИ қате карталарын жасауға көмектеседі. Экранда емлесі бар сөз пайда болады, ал оқушылар дұрысын таңдайды. Жауап бергеннен кейін бағдарлама түсініктеме береді — қысқа, түсінікті және бірден мысалмен. Нәтижесі: балалар ережені тезірек есте сақтайды және өздерін тексеруді үйренеді.

📌 2. Математика сабағы                                                                                      ЖИ жеке мысалдарды ұсынады: біреу 20, ал біреу 100-ге дейін қосу тапсырмасын алады. Деңгей автоматты түрде таңдалады, ал мұғалім әркімнің үлгерімін көреді. Нәтижесі: балалар өз қарқынымен жұмыс істейді және өздерін басқалармен салыстыра отырып, аз уайымдайды.

📌 3. Қоршаған әлем сабағы Жаңа тақырып басталмас бұрын, ЖИ қысқа "кіріспе әңгіме" жасайды — мысалы, орман тұрғындары туралы. Оқиға шағын комикс ретінде айтылуы немесе көрсетілуі мүмкін. Осыдан кейін балалар сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. Нәтиже: тақырыпқа деген қызығушылықты қалыптастыру және одан әрі зерттеуге ынталандыру оңайырақ.

📌 4. Әдеби оқу сабағы                                                                                                 ЖИ сыныппен бірге ертегі жазуға көмектеседі: балалар кейіпкерлерді, іс-қимыл орнын ойлап табады, ал бағдарлама мәтінді қалыптастырады. Алынған сюжет дауыстап оқылады, суреттеледі және талқыланады. Нәтижесі: сөйлеу, қиял, топта жұмыс істеу қабілеті дамиды.

Мұғалімнің жеке көзқарасы мен қолдауы Жасанды интеллект тапсырмаларды ұсынады, машиналар жасайды, жеке жұмыстарды тексереді және уақытты үнемдеуге көмектеседі. Мұғалім балалармен қарым-қатынасқа, олардың логикасын, ойлауы мен эмоцияларын дамытуға көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік алады. АИ мұғалімді алмастыра алмайтыны маңызды, бірақ сабақтың мүмкіндіктерін кеңейтетін құрал.

Қауіпсіздік және цифрлық мәдениет ЖИ-пен жұмыс цифрлық мінез-құлық ережелерін оқытумен қатар жүреді. Оқушылар біледі: - Интернетте өзін қалай ұстау керек, - ақпаратты тексеру неге маңызды, - неліктен жеке деректерді қорғау керек.Бұл технологияға жауапкершілікпен қарауды қалыптастырады және балаларды қазіргі әлемде өмір сүруге дайындайды.

Болашақмектебі-бүгін.

Жасанды интеллектті енгізу оқуды қызықты, қолжетімді және тиімді етуге көмектеседі. Технология мотивацияны қолдайды, өз қабілеттеріне деген сенімділікті дамытады және балаларға жаңа білім әлемін қуана ашуға мүмкіндік береді.

Бастауыш сыныптардың мектеп әдістемелік бірлестігінің басшысы    Сидельникова В.В.

 

Просмотров: 44


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст